Tunnel of terror

Quan arriba Halloween (el 31 d’octubre) des de l’àrea d’Anglès els nens/es de 6è preparen amb il·lusió el “Túnel del Terror”. Es buiden 3 aules, cadascuna amb una temàtica: “The Zombies’ room”, “The dolls’ room” i “The clowns’ room”. Treballen el vocabulari d’Halloween i amb molta creativitat, decoren el passadís. A partir del tercer curs, els alumnes gaudeixen de l’activitat respectant les normes fetes pels nens/es. I és així com cada any els alumnes esperen emocionats l’arribada del Halloween.

El resultat final ha estat terrorífic!! Us deixo unes imatges, no us espanteu!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *