Sortida de la tardor al Parc de Gallecs

El passat 29 d’octubre, aprofitant l’arribada de la tardor, vam fer una sortida de tota l’escola al parc de Gallecs a prop de Mollet del Vallés. Aquesta va ser una sortida diferent ja que hi participavem els alumnes de tota l’escola. Al arribar ens vam dividir en cinc grups formats per nens i nenes de tots els cursos, els mestres ens van explicar que hauriem de treballar conjuntament per superar les proves que ens aniriem trobant pel camí.

Les proves eren molt variades però totes estaven relacionades amb el medi ambient i el parc de Gallecs. Vam tenir temps per observar la natura i dibuixar-la, fer petites obres d’art amb elements naturals, cuidar el parc recollint els residus que anàvem trobant i sobretot de gaudir plegats de l’entorn tan bonic que ens envoltava.

Al final del recorregut vam trobar una masia molt bonica on vam poder dinar i a l’acabar vam fer cabanes amb unes branques que hi havia a prop, mireu què bé ens ho vam passar!

Va ser una sortida molt divertida on vam gaudir d’un dia diferent amb els companys i companyes del Cascavell!