Santa Cecília 2023

Avui, 22 de novembre, l’escola celebra Santa Cecília. Per aquest motiu, s’ha volgut fer un homenatge a sis grans artistes femenines, dins de la història de la música.

S’han fet grups barrejant totes les classes de l’escola. En cada activitat es contextualitzava a l’artista i es feia una activitat referent a ella. Les dinàmiques han sigut molt diverses i divertides, fent que petits i grans passessin un gran dia. També l’escola estava oberta per aquelles famílies que volien participar i mostrar als infants els seus coneixements musicals amb algun instrument.

Carmen Amaya

Aretha Franklin

Chavela Vargas

Janis Joplin

Germaine Acogny

Clara Schumann

Per finalitzar el dia, es va convidar a venir a un grup de joves de Sant Adrià del Besòs que toquen en festes populars. Amb la seva música i la seva disbauxa, van fer una cloenda plena de somriures per tota la comunitat.

Moltes gràcies a totes i… Visca la música!

Aquí us deixem algunes fotografies del dia.