Sant Jordi 2020

Com cada any l’escola s’ha involucrat en una de les festes més boniques que tenim en el calendari amb diferents activitats (contes, poesia, roses…) Aquest curs ens ha agafat confinats a tots i a totes.

Sota el lema “penja una rosa a la teva finestra o balcó”, els mestres van proposar, a aquells alumnes que volguessin, fabricar una rosa i fotografiar-se amb ella. La proposta va animar que alguns infants dediquessin una estoneta del dia en la creació de tal bella flor. Compartim amb tota la comunitat algunes de les seves obres d’art.

Moltes gràcies per participar!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *