Quin gran equip!

Durant aquest curs, l’associació Aprodisa i els alumnes de 4t de l’escola Cascavell, treballen conjuntament per trencar barreres a les discapacitats. El treball en comunitat és una gran oportunitat per fer créixer el barri en valors de respecte i cooperació.

Durant els diferents mesos, s’han ajudat per netejar l’hort, el jardí aromàtic i la cabana natural. També s’han creat testos amb materials reciclats i poder crear el primer jardí vertical de l’escola. Les plantes són escollides entre ells i elles, segons els seus gustos, per tal de donar color i nous aromes a les instal·lacions. D’aquesta manera millorem el centre augmentant els espais verds que ajuden a la fauna i flora del nostre barri.

En els pròxims mesos, tenim pensat crear perfums amb les plantes aromàtiques per perfumar els passadissos de l’escola. També volem renovar la terra d’aquells testos més antics, crear un espantaocells per l’hort, fer sabó amb olor per totes les classes, mantenir tot el que ja tenim creant càrrecs de responsabilitat…

Adjuntem algunes fotografies del bon treball fet fins ara de manera cooperativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *