Parc Natural Gallecs

Avui, divendres 5 de novembre del 2021, per fi s’ha pogut anar tota l’escola d’excursió. La destinació ha sigut el Parc Natural de Gallecs. Els alumnes tenien les pulsacions pels núvols i l’emoció estava al seu rostre, ja que feia molt de temps que no realitzaven una sortida conjunta. Caminar pel bosc, trobar animals, córrer pels corriols, pujar-se’n els arbres… ha estat d’allò més divertit.

Mentre caminàvem, també, hi ha hagut temps de dur a terme diverses activitats com: conèixer les normes del parc, ajudar a netejar el bosc, fotografiar-se amb la natura, dibuixar el paisatge i crear com fa l’artista James Brunt.

Us deixem algunes fotografies d’aquesta bonica excursió.