L’alumnat de l’Aula d’Acollida us fa un tour per l’escola!

Al llarg d’aquest curs l’alumnat de cicle superior de l’aula d’acollida hem dut a terme el projecte Benvinguts a l’escola! Una iniciativa per ensenyar la nostra escola, especialment als nens i nenes nouvinguts que arriben i a les seves famílies.

A partir d’aquesta proposta hem treballat el vocabulari relacionat amb l’escola, com estructurar les frases perquè ens entenguin al parlar, hem hagut d’escriure els nostres guions i finalment posar-nos davant de la càmera i gravar. Hem millorat molt la nostra expressió oral i també hem perdut una mica la vergonya.

Estem molt contents del resultat i us convidem que entreu a la web i mireu com és l’escola Cascavell des de dins.

Esperem que us agradi 🙂