La volta al món de Magallanes i Elcano

El dijous 8 d’octubre del 2020 a les 9:30 h, els nens/es de la classe de 5è i 6è vam sortir de l’escola, vam baixar pel carrer Sant Ramon de Penyafort fins a arribar al port del Fòrum. Allà vam visitar, amb totes les mesures de precaució, l’exposició de la primera volta al món de Magallanes i Elcano, dins d’un vaixell!

La monitora i el capità, ens van explicar anècdotes del viatge, les espècies que van descobrir i els problemes que van tenir durant el trajecte. També vam tindre l’oportunitat de visitar el vaixell per dins.

Després de realitzar l’activitat, els alumnes vam esmorzar i vam jugar una estona però abans de marxar va començar a ploure. La pluja, només va durar 5 minuts i vam poder tornar contents a l’escola.

Aquí us adjuntem algunes fotografies de la sortida i un vídeo per aquells/es que no vau poder vindre.

Vídeo de Magallanes i Elcano.