La Castanyada 2023

Com cada any, amb l’arribada de la tardor, hem donat la benvinguda a la festa corresponent a l’època: la Castanyada.

Amb la col·laboració de les famílies, monitores de menjadors i altres membres de la comunitat, hem pogut organitzar una gran festa.

El dia 30, alguns pares i mares han entrat a les aules per ajudar als seus fills/es en la creació dels tradicionals panellets. Després, la nostra cuinera va fornejar-los. Mentrestant, al menjador, alguns voluntaris van preparar les paperines que servirien per posar-hi les delicioses castanyes.

El mateix dia 31 al matí, mentre les diferents classes feien treballs manuals i pintaven màscares, els alumnes de 6è convidaven a entrar als alumnes més grans, al seu terrorífic Tunnel of terror.

A la tarda, algunes famílies van donar un cop de mà en pintar cares i preparar les taules amb el menjar tradicional. El nostre director va obrir la cerimònia recordant la importància de treballar totes unides. Tot seguit, va aparèixer la Castanyera i, formant  una gran rotllana, tothom li va cantar el “Marrameu torra castanyes” i “La castanyera”.

Després d’atipar-nos i compartir un bonic moment, la festa va concloure amb la cançó de “La rumba de les castanyes”.

Volem agrair la col·laboració de tothom i continuar creixent com comunitat.

Aquí us deixem algunes de les fotografies.