Badamotri 1r

• Un curs més, els alumnes de primer han dut a terme l’activitat corresponent a Badasport. Es tracta d’unes activitats que estan preparades per diversos mestres d’educació física de Badalona i Sant Adrià del Besòs.

Amb aquestes trobades es busca la coneixença d’espais de la ciutat veïna, la relació amb altres alumnes d’escoles properes i la posada en pràctica de l’activitat física, tan important pel nostre cos.

Al poliesportiu de Montigalà, s’han preparat una sèrie de jocs per ajudar al Mag Badamotri: calia donar-li un cop de mà per a desfer el seu propi encanteri i aconseguir que les persones que s’havien convertit en aninals, tornéssin a la seva forma original.

La col·laboració i realització de totes les activitats ha fet que tothom passés una gran estona i pogués aconseguir els objectius desitjats.

Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!

Ens veiem aviat!