El problema de la Castanyera

S’ha filtrat en les xarxes socials de l’escola un vídeo on es mostra a la Castanyera amb un greu problema.

El canvi climàtic està afectant la seva feina i ha marxat a la muntanya perquè ja no pot més!

El gran problema

Tots els alumnes de l’escola s’han cohesionat per sortir, aquest divendres, a buscar-la.

Volem fer-li entendre que entre tots podem ajudar-la i d’aquesta manera podem celebrar la festa de la castanyada.

Podran els alumnes de l’escola Cascavell treballar en equip per aconseguir trobar-la?

Us deixem les seves dues cançons preferides per si voleu animar-vos a cantar-les.

La castanyera                     Marrameu torra castanyes