Concurs de cartells del carnestoltes!!

Aprofitant la setmana del carnestoltes, al Cascavell fem el concurs de cartells per anunciar els balls finals de disfresses. Aquest any, la temàtica ha estat el CINEMA, per això, tots els balls i  la decoració de l’escola hi tenen relació.

Es fa una tria dels quatre millors cartells publicitaris fets pels alumnes de primària i, finalment, amb la votació es determina qui són els guanyadors finals, que reben un regalet pel bon treball realitzat. Aquests cartells  s’utilitzen per decorar l’escola i s’inclouen a les invitacions a les famílies per assistir als balls de carnestoltes.

Aquest any per fer la tria de cartells han vingut a l’escola uns amics molt especials, els néts dels personatges mítics com ara el Cid, la kalesy, Spielberg, Pocahontas i el super Jack Sparrow, entre tots ens han ajudat a triar els guanyadors, i aquests han estat:

• 1er: Angelina
  • 2on: Temia