Art i color al nostre pati

La nostra escola s’ha posat en contacte amb dos artistes internacionals, en Zosen i la Mina.

Aquest dos artistes, ja han fet murals pels carrers del barri de la Mina i ara volem que ens ajudin a dissenyar el nostre propi.

Ahir dijous els dos artistes ens van visitar i totes les classes van presentar els diferents dibuixos que, durant la setmana passada, els alumnes van dibuixar.

Cada representant de cada classe, va explicar el significat de cada dibuix i els colors utilitzats.

Van sortir idees sobre: menjar, alegria, amor, objectes de l’escola, imaginació, pau… i tots coincidien en un bonic arc de Sant Martí. Quina casualitat!

Tan en Zosen com la Mina ens van dir que tot era increïble, original i interessant. Començaran durant la setmana Santa i conviden a totes les famílies a passar per veure com es crea.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *