Rodolins poca-soltes del rei Carnestoltes

Com cada any, els alumnes de cicle superior s’han encarregat de donar la benvinguda al rei de la disbauxa. Els alumnes de cinquè han fet la presentació de les consignes que durant la setmana, tota persona de l’escola haurà de complir. Seguidament, els nens/es de sisè han recitat uns rodolins, prèviament preparats a classe, dedicats a cada persona que treballa en el centre (mestres, cuiner, secretaria, conserge, monitors/es…). Cada nen/a ha llegit personalment el seu rodolí de manera alegre i engrescadora. S’han sentit rodolins molt originals i divertits. Entre tots i totes hem gaudit d’una tarda de festa i hem donat l’inici a la setmana de Carnestoltes.

Que comenci la festa!