EXPRESSIÓ CORPORAL

L’Expressió corporal és un dels  sis tallers que fem al cicle superior. Nosaltres encara no l’hem fet però la mestra què el realitza ens va explicar que a la primera sessió es tractava  d’ esbrinar els sentiments que expressaven els companys. S’havien de passar la pilota dient el seu nom i el que li agrada fer,  la resta de companys havien d’endevinar qui era el company i quin sentiment volia expressar.

Joan, Arnau i Ana.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut