El dia de la Pau

El passat dia 30 de gener a l’escola Carles Buïgas vam celebrar el dia de la Pau.

Vam fer activitats relacionades amb el dia de la Pau: Vam ficar uns papers en una ampolla on cada alumne va escriure un desig i les vam penjar a la tanca de l’escola, vam cobrir amb fil un tros de cartró amb la forma del signe de la Pau. Després vam pujar al pati i vam fer el logo del signe de la Pau amb els alumnes de l’escola. Els delegats de cada classe, van llegir un manifest que havien escrit tots junts i vam enlairar globus, després vam cantar una cançó.

També vam fer una activitat que s’anomenava “Manniquin Challenge” que consistia en gravar un vídeo en el que ningú es podia moure. També vam fer un mural que va quedar super cool.

Nerea Campos, Iratxe Fernández i Xavi Coscollà.