Recollida d’enciams

Avui els nens i les nenes de p-4 i p-5 hem anat a l’hort d’infantil a recollir uns enciams esplèndids i d’una gran qualitat i a més  sostenibles amb el medi ambient. Hem controlat que els cargols no se les mengessin i en pocs dies  han crescut molt.

Prepararem una amanida molt saludable per dinar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut