Receptes en castellà

Els nens i les nenes de segon , en classe de Castellà, hem preparat una recepta: “batido de chocolate”.
Ens ha quedat boníssim!!
La recepta amb els ingredients i l’explicació de com es prepara està al llibre de classe. Si voleu ens podeu preguntar com es fa, és molt fàcil.

img_3663 img_3661 img_3662

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut