Experiments

Bufem confetti

La setmana passada es va celebrar el Carnaval a l’escola. La classe de les Llunes, com que per Carnaval tot s’hi val, va decidir omplir l’aula de colors de festa. Un matí, els infants van estar bufant confetti i observant el moviment dels trossets de paper sobre el mural. Va ser molt divertit!

Bufem confetti Llegeix més »

FEM NEU!!

Per iniciar el mes de febrer, els infants de la classe de les Llunes hem fet màgia i hem portat l’hivern a l’aula. A l’aula d’experimentació hem descobert com fer neu. Durant una llarga estona, hem descobert que es poden fer moltes coses amb la neu: fer boles de neu, fer animalets de neu, jugar

FEM NEU!! Llegeix més »

Les funcions vitals

Els nens i les nenes de 4t hem estat treballant a Medi “Les funcions vitals”. Per estudiar els sentits hem fet grups i cada grup ha investigat i ha fet un mural d’un dels sentits per desprès explicar-ho als companys de la classe. Ha sigut molt interessant i ens ha agradat molt fer-ho així, en

Les funcions vitals Llegeix més »

Els aliments

Estem treballant els aliments i hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Cada nen/a de la classe ha portat un aliment, els hem posat a una taula i hem fet parelles. Havíem de endevinar amb els ull tapats, de quin aliment es tractava, primer amb el tacte, desprès amb l’olfacte i per últim

Els aliments Llegeix més »

La desena

Hem començat a treballar la desena! Ara ja comencem a escriure nombres de dues xifres.Com ens costa una miqueta d’entendre hem practicat amb material: bosses de roba i boletes de paper. A dins de cada bosseta hem posat 10 boletes, una desena i a fora hem deixat les unitats. Hem treballat en equip i ens

La desena Llegeix més »

La cèl.lula

A sisè a medi natural estem treballant la cèl.lula com a unitat de vida. Hem pogut comprovar mitjançant els nostres treballs com són les cèl.lules animals, vegetals i bacterianes. Apart de la part de continguts, la creativitat ha estat molt fértil.

La cèl.lula Llegeix més »

COM ES FA EL GEL?

Aquest mes de gener estem treballant l’hivern. Dilluns tot parlant amb els nens i nenes de l’hivern, del fred i de la neu, ens vam adonar que sabíem molt poques coses de l’aigua i els canvis d’estat, així que vam decidir experimentar. Dimarts vam anar tots plegats a la nevera. Allà vam omplir uns gots

COM ES FA EL GEL? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut