Receptes

Fem galetes

En un dels tallers d’experiments que fem al Cicle Mitjà, hem experimentat amb els aliments. Hem fet una recepta de galetes de mantega. Ha sigut molt interessant, ens han sortit molt bones i ens ho hem passat molt bé!

Fem galetes Llegeix més »

Tast de pèsols

Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem  d´on sortien ja que sempre els veiem  congelats. L´Alicia ens els ha cuinat

Tast de pèsols Llegeix més »

Receptes en castellà

Els nens i les nenes de segon , en classe de Castellà, hem preparat una recepta: “batido de chocolate”. Ens ha quedat boníssim!! La recepta amb els ingredients i l’explicació de com es prepara està al llibre de classe. Si voleu ens podeu preguntar com es fa, és molt fàcil.

Receptes en castellà Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut