Plantem mongetes

Aquesta setmana el senyor Manolo ens ha vingut a buscar per anar a l’hort. Ens ha explicat que era el dia perfecte per plantar les mongetes perquè estava a punt de ploure i això aniria molt bé per les mongeteres. I així ho hem fet.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut