Parc de la Riera

 Els nens i nenes de 1r i 2n, per celebrar la castanyada, hem anat al parc de la Riera a menjar panellets i coca.
Després hem jugat i ens ho hem passat molt bé fent d’exploradors, buscant tresors i observant diferents animals.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut