Nou curs, nous tallers, nous ambients

A l’escola Carles Buïgas comencem un nou curs ple de novetats!!
Una d’elles és la realització de tallers des de P4 fins a 6è, un nou sistema de treball que ens ajuda a aprendre de manera més manipulativa i experimental. Cada cicle organitza els seus espais setmanalment i es porten a terme al llarg de tot el curs. Els temes treballats van des de Robòtica i programació passant per el món de les matemàtiques fins expressió corporal, jugar amb paraules, teatre, o experimentem junts….
Aquesta metodologia ens permet la personalització de l’aprenentatge, l’aprenentatge col·laboratiu i l’aprenentatge basat en problemes i reptes.
Un altre projecte nou que incorporem també aquest any a 4t curs de primària és la realització del programa Scracht. L’ Scracht és un projecte que treballa la programació i el pensament computacional, augmenta la competència digital de l’alumne, a l’hora que treballa conceptes i estructures de pensament abstracte, lògic i la resolució de problemes.
Aquests nous entorns d’aprenentatge comporten diferents tipologies d’espais, espai multifuncional, acollidor i agradable i nous agrupaments de l’alumnat, grups més petits i més flexibles.
Creiem que aquest canvi serà molt favorable en la forma d’encarar l’aprenentatge dels nostres alumnes.