Nadal 19

Els nens i nenes de la Classe del coets, un any més, ens han ofert cançons i poemes  de Nadal.

Ens hem entrenat molt bé i quan ja estaven preparats li vam recitar a tots els pares, avis, tiets i amics els nostres poemes.

Amb aquesta activitat us volem desitjar molt bones festes a tothom!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut