El Patge Reial
Ahir vam rebre a l’escola una visita molt important! Va venir a visitar-nos el patge reial de sas majestats els reis d’orient. Vam poder parlar una miqueta amb ell i li vam donar les nostres cartes.
Ahir vam rebre a l’escola una visita molt important! Va venir a visitar-nos el patge reial de sas majestats els reis d’orient. Vam poder parlar una miqueta amb ell i li vam donar les nostres cartes.
Avui els alumnes de P3, P4 i P5 hem fet cagar el nostre Tió. Com que l’havíem cuida’t molt bé i li havíem donat molt menjar ens ha fet una caca mooolt especial.
El Tió d’ educació infantil Llegeix més »
Ja fa un dies que el tió ha arribat a les classes de cicle inicial, durant aquest dies l’ hem alimentat i cuidat molt bé. Avui hem baixat a la classe de psicomotricitat i després de cantar li unes cançons ens ha cagat un munt de regals. Ens ha fet molta il·lusió!!! Gràcies Tió!!!
Els nens i nenes de la Classe del coets, un any més, ens han ofert cançons i poemes de Nadal. Ens hem entrenat molt bé i quan ja estaven preparats li vam recitar a tots els pares, avis, tiets i amics els nostres poemes. Amb aquesta activitat us volem desitjar molt bones festes a tothom!!!!
Així de bonic ha quedat l’arbre de Nadal de l’escola. Primer de tot volem agrair a totes les famílies que heu participat en l’elaboració dels pompons i que heu sumat pompons per elaborar aquest arbre tan divers. L’arbre de la nostra escola està elaborat amb pompons de diferents mides, diferents colors, diferents textures… És una
El nostre arbre de Nadal!! Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE P-5 (CLASSE DELS PLANETES) HEM CANTAT DUES CANÇONS. ESPEREM QUE US AGRADIN MOLT!!
Acabament 2n trimestre Llegeix més »
Avui, últim dia d’escola, després de donar-li molts cops, el tió ens va cagar l’esmorzar i molts regals. Grácies, Tió!!! Va ser molt divertit i emocionant!!
Ahir vam convidar les nostres famílies a entrar a les classes i li van recitar uns poemes i uns versos de Nadal Molt bonics!! Molt bones festes!!!
Avui al matí ha vingut el Patge a l’escola, ens ha donat uns caramels i ens ha explicat que esta recollint totes les cartes per fer-les arribar als Reis Mags d’Orient. Quins nervis!!!!
Un any més, quan arriba el desembre, els nostres alumnes es converteixen en artistes i ens ofereixen un magnífic espectacle a l’Ateneu. Enguany els nens i nenes de sisè, entre danses i cançons de tots els grups, ens anaven narrant diferents capítols de l’historia del Petit Príncep.
Cantada primària Llegeix més »