Millorem l’ortografia

Al Cicle Superior  hem iniciat un nou projecte de docència compartida, en el qual intentarem millorar la nostra escriptura i reforçar la memòria visual, mitjançant un programa neurolingüístic que ens ajudarà a dominar l’ortografia. Ens ho estem passant molt bé!! Esperem bons resultats!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut