Dictat Explosiu

Ahir, a la classe de segon vam fer un Dictat Explosiu!!! Teníem uns globus inflats i enganxats a la pissarra. Dins cadascú tenia una frase escrita. A sorts, els anàvem explotant, llegíem la frase i l’escrivíem al dictat. Quin soroll que feien els globus! Eren explosius de veritat!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut