LA GEOMETRIA ENS ENVOLTA

Un dels tallers que em realitzat a CM estava dedicat a la geometria. Constava de 4 sessions que a aquestes alçades de curs ja hem realitzat els 6 grups d’alumnes.
La primera sessió tenia dues parts: en una primera part, per grups, tot passejant per diferents espais de l’escola, havíem de trobar elements geomètrics i fotografiar-los amb les tauletes. Després de descarregar-les, les comentàvem en gran grup.
A la segona part de la sessió, obrírem diferents fruites i vegetals que vam observar i així, vam descobrir tota la geometria que contenen i no només a la seva forma.
Al llarg de la sessió veiem com la geometria està no només en elements fets per l’ésser humà sinó que la natura també en té i molt variada.
Us deixem unes quantes fotos d’aquesta primera sessió.