ENTREGA DEL PREMI PILARÍN BAYÉS A L’ESCOLA

Dijous 7 de juny es va celebrar la cloenda de la 15a edició dels Premis. Prop de 600 infants de 21 escoles d’arreu de Catalunya vam assistir a l’acte, que va comptar també amb la presència de Pilarín Bayés. El mal temps ens va obligar a fer un canvi d’ubicació i finalment ens vam trobar tots i totes de bon matí a l’Auditori de Cornellà, que va acollir una jornada memorable per grans i petits.

L’acte va ser conduït per les reporteres de l’InfoK, que van fer tàndem amb el músic Roger Canals, per amenitzar la festa.

Igualment, ens van oferir a tots els nens i nenes un taller sobre la construcció de murals amb idees per canviar el món.

Va ser una jornada molt especial, compartida amb les famílies dels nens guanyadors i un gran reconeixement per la nostra escola. La mestra, MªÀngels, i els nens que van escriure el conte “La màgia dels superpoders” sota el pseudònim “El Bosc dels Talents” estem molt orgullosos i satisfets per la feina feta i pel premi rebut.

Se’ns va entregar un exemplar del llibre editat a cadascú de nosaltres, un altre per l’escola, un pack de contes de l’editorial, tres trencaclosques 3D i una làmina en cartró amb la il·lustració que la Pilarín ha fet especialment pel nostre conte guanyador (aviat la penjarem a l’escola perquè la pogueu veure).

Va ser tot un honor conèixer de prop la Pilarín Bayés, una il·lustradora tant important a la nostra terra i amb tanta experiència. Tot i tenir 77 anys, va participar activament durant tot l’acte i ens va mostrar amb entusiasme el seu amor vers el dibuix.

Pots veure un bon resum de l’acte al següent enllaç:
Premis Pilarin Bayés