La cèl.lula

A sisè a medi natural estem treballant la cèl.lula com a unitat de vida. Hem pogut comprovar mitjançant els nostres treballs com són les cèl.lules animals, vegetals i bacterianes. Apart de la part de continguts, la creativitat ha estat molt fértil.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut