FEM NEU!!

Per iniciar el mes de febrer, els infants de la classe de les Llunes hem fet màgia i hem portat l’hivern a l’aula. A l’aula d’experimentació hem descobert com fer neu. Durant una llarga estona, hem descobert que es poden fer moltes coses amb la neu: fer boles de neu, fer animalets de neu, jugar amb la neu… Ha sigut una experiència plena d’il·lusió, imaginació i diversió que, tornaríem a repetir!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut