Ens escrivim???

Dins del taller d’escriptura hem estat treballant la carta. I per practicar què hi ha millor que escriure’ns entre nosaltres. És un esforç elaborar-la: pensar què escriure i com, per tal de què l’altre m’entengui… Però, realment, hem descobert la il·lusió que fa rebre una carta. Així que hem començat a compartir-la i les estem llegint en veu alta a estonetes…
HAN QUEDAT MOLT MAQUES!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut