Noticia

LECXIT

LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat d’antics alumnes de l’escola que participen en el programa. Aquest dimecres dia 7 el vam […]

LECXIT Llegeix més »

Ens escrivim???

Dins del taller d’escriptura hem estat treballant la carta. I per practicar què hi ha millor que escriure’ns entre nosaltres. És un esforç elaborar-la: pensar què escriure i com, per tal de què l’altre m’entengui… Però, realment, hem descobert la il·lusió que fa rebre una carta. Així que hem començat a compartir-la i les estem

Ens escrivim??? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut