Lectura

JUGUEM, CREEM I PENSEM!

Durant aquest trimestre, a l’estona de tallers de Cicle Superior, hem jugat amb el joc de taula “Dixit” a la vegada que ens convertíem en filòsofs i filòsofes. Hem pensat i parlat sobre temes com la “Crueltat”, la “Llibertat” o “Jo persona” i, al fer-ho de forma lúdica i visual, ens ha estat més fàcil […]

JUGUEM, CREEM I PENSEM! Llegeix més »

Sant Jordi

Els alumnes de 5è hem fet la lectura dels nostres textos a l’escola donada la forta pluja a l’hora de sortir cap al centre de Cerdanyola. Hem aprofitat per fer uns cal·ligrames relacionats amb la festa de Sant Jordi i a la tarda hem pogut gaudir de les parades de llibres i roses de la

Sant Jordi Llegeix més »

Diada de Sant Jordi

Els alumnes de 3r, després de fer els tallers de roses i dracs pel dia de Sant Jordi, hem fet la lectura de diversos poemes que hem preparat prèviament. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt d’aquesta jornada tan especial. Feliç diada a tothom!

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

Confegim paraules

A l’escola fem diferents tipus de treball: individual, per parelles, en petit i gran grup. Ara veureu com, tots plegats, hem fet el mural de la tardor. També com hem buscat i classificat paraules en funció del nombre de síl·labes, quina feinada!

Confegim paraules Llegeix més »

LECXIT

LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat d’antics alumnes de l’escola que participen en el programa. Aquest dimecres dia 7 el vam

LECXIT Llegeix més »

Ens escrivim???

Dins del taller d’escriptura hem estat treballant la carta. I per practicar què hi ha millor que escriure’ns entre nosaltres. És un esforç elaborar-la: pensar què escriure i com, per tal de què l’altre m’entengui… Però, realment, hem descobert la il·lusió que fa rebre una carta. Així que hem començat a compartir-la i les estem

Ens escrivim??? Llegeix més »

Lectures Sant Jordi 4t

El passat dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, els nens i les nenes de 4t vam fer una lectura de microrelats a la sala d’informàtica de l’escola que havíem guarnit per l’esdeveniment. Setmanes abans, cadascú havia elaborat el seu microrelat i, a més, la majoria va participar al concurs que organitza l’AA.VV. de Canaletes

Lectures Sant Jordi 4t Llegeix més »

Diada de Sant Jordi

Els alumnes de 5è i 6è hem celebrat el dia de Sant Jordi d’una manera molt emotiva. Primer hem participat en la Marató de lectura dedicada a l’escriptor Manuel de Pedrolo, i després, hem passejat per les parades de llibres i de roses de la nostra població. Ha estat un matí fantàstic.

Diada de Sant Jordi Llegeix més »

Lectura de poemes

El passat dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, els nens i les nenes de 3r. vam fer una lectura de poemes a l’aula de música de l’escola. Ens ho havíem preparat abans amb molta il·lusió i tots els poemes eren molt bonics, uns en català i altres en castellà. Hem passat una tarda poètica

Lectura de poemes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut