JUGUEM, CREEM I PENSEM!
Durant aquest trimestre, a l’estona de tallers de Cicle Superior, hem jugat amb el joc de taula “Dixit” a la vegada que ens convertíem en filòsofs i filòsofes. Hem pensat i parlat sobre temes com la “Crueltat”, la “Llibertat” o “Jo persona” i, al fer-ho de forma lúdica i visual, ens ha estat més fàcil […]
JUGUEM, CREEM I PENSEM! Llegeix més »










