Educació viària a 5è

Els alumnes de 5è hem fet una activitat molt divertida.  Primer vam rebre a la classe la visita de dos guàrdies urbans que ens van explicar normes d’educació viària, després va venir la part més emocionant, vam anar tots junts a un circuit de bicicletes  a demostrar tot el que havíem après.  Mireu que bé ho fem….

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut