La Guàrdia Urbana visita cicle inicial
El dia 14 de novembre van venir 3 agents de la Guàrdia urbana a les nostres classes. Ens van fer un taller de circulació viària molt interessant. També ens van fer un joc i vam riure molt. Fins el curs vinent!
La Guàrdia Urbana visita cicle inicial Llegeix més »



