Ed. viària

Educació viària a 5è

Els alumnes de 5è, després d’haver rebut una sessió teòrica sobre Educació Viària, hem pogut posar en pràctica allò que hem après. Hem anat a practicar amb bicicletes les normes de circulació que hem de seguir per tal d’evitar accidents. Ha estat molt divertit !!!

Educació viària a 5è Llegeix més »

Educació viària a 5è

Els alumnes de 5è hem fet una activitat molt divertida.  Primer vam rebre a la classe la visita de dos guàrdies urbans que ens van explicar normes d’educació viària, després va venir la part més emocionant, vam anar tots junts a un circuit de bicicletes  a demostrar tot el que havíem après.  Mireu que bé

Educació viària a 5è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut