Psicomotricitat

Sessió de Psicomotricitat

Recordant un dels moments bonics que vam viure durant la classe de psicomotricitat. Va ser una sessió molt emotiva i crec que molt sincera. Són nens i nenes amb il·lusions i plenes de vida que en un futur es tornaran a abraçar. Vindran dies millors. I el més important de tot és que tornarem a […]

Sessió de Psicomotricitat Llegeix més »

Fem Psicomotricitat

Els nens i nenes de P3 hem començat a fer psico, i ja hem fet la primera sessió. Després de posar-nos uns mitjons especials de psico, per no relliscar, seiem al terra, ens preparem i la Montse ens explica la feina que farem i com ens organitzarem. Ja hem aprés moltes coses i a través

Fem Psicomotricitat Llegeix més »

Fem psico al pati dels grans

Anem a fer psicomotricitat al pati dels grans. Amb les pilotes, les cordes i els arrossegadors ens inventem diverses formes de joc: Botem, xutem, llancem, arrosseguem, estirem, fem força, fem equilibris… En definitiva, treballem tot el cos en un espai diferent i a l’aire lliure.

Fem psico al pati dels grans Llegeix més »

Sorpresa!!!

Aquesta setmana quant hem anat a fer psicomotricitat ens hem trobat el terra de la sala plena de papers de tota mena: fulls de diari, paper de wc, tires de paper. Quina sorpresa!!! Tot seguit hem començat a bellugar-nos per sobre el paper de diferents maneres: corrent, saltant, lliscant, tirant-se per sobre, embolicant-se,…. Hi ha

Sorpresa!!! Llegeix més »

Musica i dansa

Avui  a la classe de psicomotricitat, aprofitant la música i a través de la dansa, hem continuat explorant i descobrint les parts del nostre cos. Quan ha acabat la sessió, també acompanyats de música, hem retornat a la calma amb uns exercicis de relaxació.

Musica i dansa Llegeix més »

Fem Psicomotricitat

Els nens i nenes de P3 hem començat a fer psico, i ja hem fet dues sessions, la primera hem jugat amb capses de cartró i la segona amb construccions de colors. Després de posar-nos uns mitjons especials de psico, per no relliscar, fem una rotllana i la Montse ens explica la feina que farem

Fem Psicomotricitat Llegeix més »

Dansa creativa

Aquesta setmana hem anat a l’Ateneu a fer dansa creativa amb la Mercè. Havíem de pensar moviments amb les cames, els peus, els dits, els braços… amb tot el cos, i amb la música ens bellugàvem per l’espai. Desprès per acabar ens hem fet massatges amb unes pilotes. Ens ho hem passat molt bé! Hem

Dansa creativa Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

Els nens i nenes de P3 anem a fer psicomotricitat tots els divendres i ens ho passem molt bé!! Ens agrada molt enderrocar la paret de les peces d’escuma i fer amb aquestes, petites construccions, circuits, salts… També fer danses, jugar amb els cèrcols, pilotes i fer diferents desplaçaments per tot l’espai al so del

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut