Colònies 2n

Aquest any vam anar de colònies a la Marinada, vam fer una  excursió per conèixer el port de Cambrils, les barques, el far, els pescadors, les xarxes, els peixos…

Vam estampar samarretes amb punxa de plastidecors, vam fer una activitat anomenada “A l’abordatge” on vam passar per uns ponts de corda i vam baixar per una tirolina. Vam fer jocs de nit amb lots i també discoteca!!!

L’ últim dia vam fer un passeig en vaixell i ens vam deixar entrar a la cabina del capità i ens ho vam passar superbé!!!

2 comentaris a “Colònies 2n”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut