Fem robòtica a P5

El CRP de la localitat ens ha prestat per uns dies  unes abelles molt divertides amb uns botons a l’esquena. Gràcies a  aquest botons  podem programar-les i plantejar-nos reptes molt i molt difícils.

Hem tingut que pensar molt, preguntar, ens hem equivocat, hem tornat a provar, hem compartit, hem jugat, etc….
Tot plegat molt interessant i super divertit!!!
Us deixem un video i algunes fotos de l’activitat.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut