Cantada

I un  curs més pels volts de Nadal arriba la cantada de l’escola!

La cantada és un esdeveniment que ja s’ha convertit en tot un clàssic a la nostra escola.  Alumnes, famílies i mestres esperem aquest dia amb il·lusió i moltes ganes.  Des de l’escola treballem la cantada especialment des de l’àmbit del llenguatge musical i amb la col·laboració de les mestres d’educació física per organitzar i practicar les danses.

Com cada any hi ha un fil conductor que enguany són els contes del Gianni Rodari, tema que també es treballa des de les tutories. Durant el 2020 es celebra el centenari del seu naixement.  Gianni Rodari va ser un mestre, pedagog i escriptor, els seus llibres estan plens de creativitat i humor, trenquen amb els estereotips i ajuden als lectors a pensar sense prejudicis. Rodari creia que la creativitat de la mainada era una eina essencial per canviar el món.

Així doncs, nosaltres hem intentat agafar aquesta creativitat del Gianni Rodari i posar-la a la nostra cantada i també li hem afegit una miqueta de màgia.

Esperem que tots els assistents a la cantada hagueu gaudit tant com ho han fet els alumnes i les mestres.

Només ens queda desitjar-vos a tots i totes un Nadal ple de màgia i ple de felicitat.