ART I PAU

Aquest curs el tema que ens ha de servir com a eix transversal al llarg de tot el curs serà ART i PAU. El motiu pel qual hem fet aquesta elecció és perquè trobàvem que el tema de la pau és un tema atemporal i és un valor que mai s’ha de deixar de fomentar entre els nostres alumnes. Per tal de donar-li un altre mirada i aprofitant que al 2018 se celebren els 150 anys del naixement del pintor austríac Gustav Klimt volem treballar la pau a través de l’art i quan parlem d’art estem parlant de l’art en el seu sentit més ampli. Així doncs, des de l’àmbit de l’educació artística que inclou la vessant de visual i plàstica i de la música i la dansa treballarem al llarg de tot el curs la pau. Així mateix aquesta serà la temàtica de la cantada del 18 de desembre. Si passeu al hall de l’escola podreu comprovar que els diferents cicles han decorat les parets amb murals que tenen a veure amb l’obra de Klimt i amb la pau.