Arriba el Nadal

La setmana passada va arribar a la nostra escola el Nadal i va arribar ple d’estrelles lluents. Des de l’escola estem molt i molt contents de la gran acollida que ha tingut la iniciativa i us volem agrair tant als alumnes com a les famílies la vostra implicació, és fantàstic veure la creativitat i originalitat que heu posat en les estrelles que heu fet. Passejar pel hall de l’escola i per la secretaria aquests dies és màgic gràcies a les vostres estrelles. Moltes gràcies!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut