Aqua-lúdic Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 14 de juny de 2018 / Cicle Mitjà Portada / Ed. Física, Sortides Els nens i les nenes de 3r. B hem anat avui a la piscina de Can Xarau a fer una activitat d’aqua-lúdic. Ha sigut molt divertit, hem fet jocs a l’aigua i desprès hem tornat cap a l’escola ben fresquets. Ens ho hem passat molt bé!!!!