Les colònies 2021

Què bé!!!

Per fi ha arribat el dia de marxar de colònies. Estem tots força nerviosos i emocionats. El camí ha sigut una mica llarg però ara ja hi som. Abans de dinar hem preparat les habitacions i després ja hem començat les activitats amb els monitors i les monitores. Aquí teniu algunes fotos del que hem fet avui.

2 comentaris a “Les colònies 2021”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut