BONES FESTES!!!!
L’alumnat de la nostra escola us desitja que tingueu un bon Nadal amb aquesta cançó.
BONES FESTES!!!! Llegeix més »
L’alumnat de la nostra escola us desitja que tingueu un bon Nadal amb aquesta cançó.
BONES FESTES!!!! Llegeix més »
L’alumnat de 2n i 3r, des dels seus respectius projectes, han treballat conjuntament en un vídeo que ens explica el canvi climàtic i ens dona recomanacions per a reduir l’ús d’aigua en aquest període de sequera que encara estem patint. Hem de cuidar del nostre planeta! Els infants ho tenen clar!
Projecte sequera i canvi climàtic Llegeix més »
Quins dies més emocionants. Bones festes!!!!
Nadal a l’escola E.I. Llegeix més »
Primer a veure els bombers i després al parc del Laberint.
Visita als bombers Llegeix més »