4t

Els dimecres s’esmorza fruita!

Fa uns mesos, l’alumnat de tercer i quart de primària va fer una sortida molt especial a Mercabarna, on van aprendre d’on ve la fruita, com arriba a les botigues i per què és tan important menjar-ne cada dia. Després d’aquesta experiència tan enriquidora, com a escola ens vam comprometre a portar fruita cada dimecres […]

Els dimecres s’esmorza fruita! Llegeix més »

Suport vital bàsic

A l’escola estem treballant el Suport Vital Bàsic amb tot l’alumnat, des d’Infantil fins a 6è de Primària. 💪 Els infants aprenen, de manera progressiva, a actuar davant una emergència: ✅ Comprovar que no hi ha perill ✅ Valorar la consciència ✅ Demanar ajuda ✅ Comprovar si respira ✅ Posar en posició lateral de seguretat

Suport vital bàsic Llegeix més »

Les campanades

Les nenes i els nens de la nostra escola, amb aquest vídeo, us volen desitjar que passeu unes bones festes i que l’any nou us porti moltes alegries. BON NADAL!!!  

Les campanades Llegeix més »

Les colònies 2021 (3)

I va arribar l’últim dia. Teníem moltes ganes de tornar per veure els pares però també volíem que  no s’acabessin les colònies. Ens vam despertar i estava plovent, (és clar com que els indis havien fet la dansa de la pluja el dia anterior!). Vam pensar que estaria així tot el dia però en vam

Les colònies 2021 (3) Llegeix més »

Les colònies 2021 (2)

Ahir a la nit no volíem dormir, només volíem estar a les lliteres xerrant amb els nostres amics. Aquest matí ens hem despertat molt aviat, preparats per un munt d’aventures. Uns hem fet feines com feien els indis, hem fabricat arc i fletxes, … i hem après la dansa de la pluja i els més

Les colònies 2021 (2) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut