COMENCEM A PREPARAR EL NOSTRE HORT

El passat dissabte dia 3 d’octubre, alguns alumnes de la classe de 4t i els seus familiars ens vam reunir per treure males herbes de l’hort. El senyor Manolo, el nostre tècnic de l’hort i ben conegut per molts de l’escola, ens va dir que ja fèiem tard per plantar i que era urgent quedar per treure les males herbes. Així que, dit i fet, avisem a les famílies i dissabte ens plantem uns quants amb l’aixada i el rasclet per netejar el terreny.

Aquí us deixem unes quantes fotos de la jornada.

Moltíssimes gràcies a la Lucia, Marc, Yeray, Martina, Irai, Aritz i a les respectives mares, Victoria, Raquel, Laura, Amparo i Mª Carmen.  Sort que vau poder venir!

I per descomptat, mil gràcies al nostre tècnic, el senyor Manolo.