Fem galetes Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 15 de desembre de 2017 / Cicle Mitjà Portada Tallers / Experiments, Receptes, Tallers En un dels tallers d’experiments que fem al Cicle Mitjà, hem experimentat amb els aliments. Hem fet una recepta de galetes de mantega. Ha sigut molt interessant, ens han sortit molt bones i ens ho hem passat molt bé!