Arrencar cebes!

No és tracta d’un joc tradicional!!! Els alumnes de 6è, dijous vam ser a l’hort arrencant cebes. Una bona collita de cebes tendres, però no ni havia per tots, així que les hem sortejat. Alguns podrem posar-ne a l’ amanida!!!

La setmana que ve, per grups farem un treball per saber-ne més: propietats curatives de la ceba, receptes de cuina, observació d’una ceba tallada ….

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut