Les colònies 2021 (2)

Ahir a la nit no volíem dormir, només volíem estar a les lliteres xerrant amb els nostres amics. Aquest matí ens hem despertat molt aviat, preparats per un munt d’aventures.

Uns hem fet feines com feien els indis, hem fabricat arc i fletxes, … i hem après la dansa de la pluja i els més grans (el de 4t) hem demostrat que som uns campions amb els reptes que hem superat.

I el millor de tot és que encara ens queden activitats per fer demà!!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut